10 راه برای افزایش حضور آنلاین

ن نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. کسب و کارها حتی در اینترنت یک شبه موفق نمی شوند. نیاز به زمان، کار، تعهد، پشتکار، فداکاری و باور به خود و محصولاتتان دارد.

یکی از کارهای بسیار مهمی که باید انجام دهید این است که حضور آنلاین داشته باشید. این کار به زمان نیاز دارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که فروش تا پایان هفته شروع به فروش کند! هنگامی که شروع به ایجاد شهرت و ایجاد یک پایه محکم برای کسب و کار خود کردید، شروع به رشد کرده و فروش افزایش می یابد.

در زیر 10 راه برای کمک به تسریع این موضوع آورده شده است:

1. از مشتریان خود قدردانی کنید - مشتریان آسان نیستند، بنابراین باید به آنها نشان دهید که از آنها قدردانی می کنید و لایق اعتماد آنها هستید. هنگامی که مشتریان خود سوالی دارند یا به کمک نیاز دارند در دسترس باشید. به تمام ایمیل ها تا جایی که می توانید سریع و کارآمد پاسخ دهید. مایل باشید مایل بیشتری را طی کنید تا تجربه آنها با شما رضایت بخش باشد. همیشه حق با مشتریان نیست، اما می توانید کاری کنید که آنها احساس کنند که هستند!

2. به گروه ها و انجمن ها بپیوندید - به گروه های گفتگوی ایمیل، تابلوهای پیام و سایر انجمن ها بپیوندید تا به ایجاد کسب و کار خود کمک کنید. تا جایی که می توانید مشارکت کنید. مشاوره، کمک، راهنمایی، و همچنین سوال بپرسید. فقط تبلیغ نکنید و ترک نکنید!

3. وبلاگ، بلاگ و بلاگ - وبلاگ ها در مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب شده اند. وبلاگ نویسی بسیار شبیه نوشتن یک خبرنامه یا نشریه اینترنتی است. شما می خواهید اطلاعات مفید، منابع و موارد دیگر را پست کنید. وبلاگ خود را به طور منظم به روز کنید و آن را تعاملی کنید. وردپرس مکان خوبی برای شروع وبلاگ شما است.

4. وب سایت کاربر پسند - مطمئن شوید که وب سایت شما ساده، کاربر پسند و سرراست است. سایت خود را پر از انیمیشن های پر زرق و برق، موسیقی و سایر مزاحمت ها نکنید. مطمئن شوید که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش است و به مشتریان خود اطلاع دهید که سایت شما در مورد چیست. اگر بازدیدکنندگان شما نتوانند بفهمند چه چیزی پیشنهاد می‌کنید، فقط شما را می‌بندند. همیشه اطلاعات تماس خود را برای بازدیدکنندگان خود در دسترس داشته باشید. صادق، روراست باشید و محصول یا خدمات خوبی ارائه دهید. مگر اینکه شما یک کازینو در وگاس باشید، به فلاش و زرق و برق نیاز ندارید!

5. شبکه های اجتماعی - همه ما سایت ها را می شناسیم: فیس بوک، توییتر، لینکدین، و غیره، اما همه ما از آنها به طور کامل از آنها استفاده نمی کنیم. فعال شدن و فعال ماندن در این سایت‌های قدرتمند راه‌های بسیار ماهری برای گسترش مخاطبین، افزایش فروش و تشدید حضور آنلاین شماست.

سایت بازی انفجار If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *